Szkolenia

Przedsiębiorcy w Polsce działają w ciągle zmieniającym się otoczeniu, zmiany ustrojowe i ekonomiczne przed dwudziestu laty, uwolnienie rynku, późniejsza rewolucja informatyczna a teraz spowolnienie gospodarcze i duża konkurencja na rynku powodują, że firmy muszą cały czas dostosowywać się do aktualnych sytuacji, aby szukać najlepszych rozwiązań na rozwój firmy. Również przedsiębiorstwa florystyczne ewoluują – inaczej wyglądały w ubiegłym wieku, inaczej 10 lat temu i inaczej wyglądają dzisiaj. Inne są źródła zaopatrzenia, inne sposoby dystrybucji i inni są klienci, choć wciąż kupują to sam – kwiaty. Niestety, naturalne procesy ewolucyjne są zbyt wolne w dostosowywaniu naszych firm do zmieniającego się otoczenia, szczególnie w ostatnich kilku latach. Jednak jest metoda aby szybciej dostosować się do zmian. Tą metodą jest przekazywanie jednostkowych doświadczeń i wiedzy innym jednostkom, czyli edukacja. Nie trzeba więc kroczyć żmudną i często kosztowną drogą ewolucyjnych prób i błędów, lecz można „na skróty” zdobyć informacje i doświadczenie służące do przystosowania firmy do zmieniających się warunków na rynku kwiatowym.

Więcej o aktualnych terminach i tematach szkoleń dowiesz się TUTAJ.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *