Amazonia

Charakterystyka

Amazonia – niezwykłe, dzikie, namiętne!

Nie masz pomysłu na dochodowy biznes? Sięgnij po sprawdzony i skuteczny pomysł na prowadzenie nowoczesnego salonu florystycznego w systemie franczyzowym Amazonia! Skorzystaj z doświadczenia specjalistów, a szybko się dowiesz, co dobry florysta wiedzieć powinien.

Wszystko zaczęło się od pasji do kwiatów i tradycji rodzinnych. Firma powstała w roku 1994, zajmuje się przede wszystkim sprzedażą detaliczną roślin i kwiatów.

Amazonia to wyjątkowy salon florystyczny. Wystrój wnętrza salonu i asortyment nawiązuje do tropikalnej amazońskiej dżungli bogatej w tropikalne kwiaty o bogatej palecie barw.

Istnieje potrzeba piękna w miejscach, w których przebywamy, pracujemy, mieszkamy, odpoczywamy lub uczestniczymy w uroczystych i ważnych wydarzeniach. Kwiaty wnoszą to piękno w najszlachetniejszy sposób, a dzięki talentowi, wiedzy i doświadczeniu florysty harmonijnie dopełniają lub wręcz kreują urodę miejsca i okoliczności. Trafnie dobrane kompozycje podnoszą estetykę wnętrza, zawsze są elementem luksusu, dodają elegancji, prestiżu i rangi. Tam gdzie mieszkamy i pracujemy, zieleń jest koniecznością. Sprawia, że pomieszczenie staje się przytulniejsze i zdrowsze. Kwiaty wpływają kojąco na zapracowanych i zestresowanych.

Dajemy Państwu gwarancję wysokiego standardu świadczonych usług, konkurencyjnych cen i sprawnej obsługi. Liczymy na wyrafinowanych Klientów, a naszą ambicja będzie zaspokojenie ich wygórowanych potrzeb.

Filozofia kontaktów handlowych XXI wieku przekracza sferę wymiernych korzyści materialnych i aspiruje do sfery zapewniania Klientom satysfakcji, oraz podwyższania komfortu ich życia. Niech zacznie się to właśnie w salonie florystycznym Amazonia.

Wymagania

Kryteria przyjęcia do systemu franczyzowego Amazonia:

  • akceptacja celów i zasad działania systemu Amazonia zapisanych w Umowie Franczyzowej i w Podręczniku Operacyjnym systemu;
  • dysponowanie odpowiednią lokalizacją:
    ◦powierzchnia lokalu optymalnie ok. 35 m2 -120 m2 w zależności od wariantu lokalizacyjnego,
    ◦położenie: przy głównej ulicy, w miejscu o silnym natężeniu ruchu pieszego lub w galerii handlowej,
    ◦bliskość instytucji publicznych, kościołów, podnosi atrakcyjność lokalizacji kwiaciarni,
    ◦tytuł prawny do nieruchomości lub lokalu (zawarta umowa najmu) na okres min. 5 lat;
  • środki finansowe na pokrycie wydatków związanych z opłatą wstępną oraz kosztami remontów i adaptacji wyposażenia salonu florystycznego do standardów systemu Amazonia;
  • prowadzenie własnej działalności gospodarczej (jako osoba fizyczna lub w formie spółki osobowej albo kapitałowej), względnie gotowość do jej założenia;
  • gotowość do osobistego zaangażowania się w prowadzenie kwiaciarni, chęć podnoszenia jakości obsługi Klientów oraz umiejętność bacznej obserwacji zapotrzebowania na zmiany służące uatrakcyjnianiu oferty kwiaciarni;
  • doświadczenie w prowadzeniu własnej działalności gospodarczej (mile widziane);
  • zdolności menadżerskie.

Korzyści

Dzięki umowie franczyzowej Franczyzobiorca uzyska wieloletnie (5 lat z możliwością dalszego przedłużenia) prawo do działania na rynku pod marką Amazonia, zapewniając sobie w ten sposób następujące wsparcie od organizatora systemu:

  • pomoc w wyborze i adaptacji lokalu;
  • pakiet szkoleń wstępnych dla Franczyzobiorcy i jego pracowników;
  • pakiet brandingowy zapewniający jednakową identyfikację wizualną placówek;
  • przekazanie Podręcznika Operacyjnego zawierającego szczegółowe wytyczne dotyczące zarządzania kwiaciarnią;
  • przekazanie Księgi Wizualizacji zawierającej informacje umożliwiające sprawne stworzenie lub przebudowanie kwiaciarni zgodnie ze standardami salonu florystycznego Amazonia;
  • pakiet działań promocyjno-marketingowych;
  • kompleksową pomoc w otwarciu salonu florystycznego;
  • zapewnienie regularnych dostaw lub wskazanie sprawdzonych dostawców dla kwiaciarni z wynegocjowanymi rabatami sieciowymi na dostawy;
  • wyłączność terytorialną;
  • stałe wsparcie szkoleniowe i marketingowe;
  • stałą opiekę koordynatora sieci Amazonia;
  • bieżące aktualizacje i udoskonalenie standardów i procedur w zakresie prowadzenia salonu florystycznego.

Dzięki naszemu wsparciu nawet nie posiadający doświadczenia w prowadzeniu działalności florystycznej będą w stanie samodzielnie poprowadzić własny salon florystyczny Amazonia.

W przypadku chęci dalszego rozwoju w branży florystycznej zapewniamy naszym Partnerom na korzystnych warunkach skorzystanie z przygotowanych pakietów franczyzowych pod następującymi markami:

  • Florand – franczyzowa hurtownia kwiatów;
  • Bukieciarz – franczyzowe kwiaciarnie;
  • Party Flowers – franczyzowe pracownie florystyczne;
  • Akademia Florystyczna – franczyzowe ośrodki szkoleniowe.

Opłaty

Przewidywana suma inwestycji

Kwota inwestycji od 60 do 100 tys. zł netto, w tym:

  • opłata licencyjna – 10 tys. zł netto , w zamian za:
    ◦możliwość korzystania ze znaku Amazonia;
    ◦korzystanie z naszego portfolio;
    ◦przekazanie Podręcznika Operacyjnego;
    ◦przekazanie Księgi Wiuzualizacji;
  • opłata dostosowawcza – 25 tys. zł netto, w zamian:
    ◦pakiet brandingowy (wizualizacja kwiaciarni, ulotki, wizytówki, przywieszki, papier firmowy, koperty, itd.);
    ◦przyłączenie do naszej platformy informatycznej;
    ◦szkolenia wstępne pracowników i właścicieli (florystyczne, obsługa klienta, wdrożenie systemu);
    ◦pomoc naszego personelu przed i w pierwszym tygodniu otwarcia kwiaciarni;

Rozliczenie opłat licencyjnych w okresie pilotażu projektu budowy sieci franczyzowej bukieciarz.

Dla pierwszych trzech Franczyzobiorców, którzy przystąpią do systemu franczyzowego Amazonia opłata licencyjna wyniesie 7,5 tys. zł netto (zamiast 10 tys. zł).

Opłaty bieżące są jedyną formą kosztów miesięcznych w modelu finansowym

Franczyzobiorcy, których wysokość wynosi:

  • Opłata administracyjna – w wysokości 2% miesięcznie od osiągniętej przez kwiaciarnię w danym miesiącu wartości sprzedaży netto.
  • Fundusz marketingowy – w wysokości 2% miesięcznie od osiągniętej przez kwiaciarnię w danym miesiącu wartości sprzedaży netto.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *