Kompetentny pracownik

Dobry sprzedawca to większa efektywnośc firmy florystycznej.


Jaki dziś powinien być idealny pracownik?

Przede wszystkim kompetentny. Pracodawcy chcą zatrudniać najlepszych, ludzi, którzy wiedzą, co robią, znają się na tym i to lubią. Szczególnie teraz warto zadbać o podniesienie kompetencji pracowników, gdy wzrosły ich wymagania finansowe. Wzrost wynagrodzeń możliwy jest w sytuacji kiedy pracownicy bedą efektywniejsi w swoim działaniu, kiedy beda sprzedawać lepiej i więcej. Obsługa klienta to skomplikowany proces, a od obsługi zależy bardzo wiele. Dlatego warto inwestować w pracowników i rozwijać ich kompetencje.

Plan szkolenia


  • 7 głównych etapów sprzedaży

  • 5 kroków skutecznej sprzedaży.

  • Zachowanie asertywność

  • Opanować stres

  • Wybrane zagadnienia prawne i podatkowe związane z branżą kwiatową

  • Standardy i procedury w firmie florystycznej.

  • Kto płaci Twoja pensję?

  • Ile kosztują błędy?

  • Jaki był Twój spektakularny błąd - Ile kosztował?

  • Efektywność ma wpływ na dochodowość

Zgłoś się wcześniej i zapłać o 100 zł mniej!

Szkolenie prowadzi

Andrzej Dąbrowski

Wżenił się w biznes florystyczny w 1994 roku i w związku tym pozostał do dzisiaj. W międzyczasie ukończył Akademię Ekonomiczną we Wrocławiu w zakresie zarządzanie przedsiębiorstwem.

Najbliższe szkolenia

Listopad
02 - Poznań
09 - Wrocław
23 - Warszawa
30 - Katowice

Grudzień
07 - Gdańsk