Kompetentny pracownik
Dobry sprzedawca to większa efektywność firmy florystycznej.
Jaki dziś powinien być idealny pracownik?
Przede wszystkim kompetentny. Pracodawcy chcą zatrudniać najlepszych, ludzi, którzy wiedzą, co robią, znają się na tym i to lubią. Szczególnie teraz warto zadbać o podniesienie kompetencji pracowników, gdy wzrosły ich wymagania finansowe. Wzrost wynagrodzeń możliwy jest w sytuacji kiedy pracownicy będą efektywniejsi w swoim działaniu, kiedy będą sprzedawać lepiej i więcej. Obsługa klienta to skomplikowany proces, a od obsługi zależy bardzo wiele. Dlatego warto inwestować w pracowników i rozwijać ich kompetencje.


Plan szkolenia
7 głównych etapów sprzedaży
5 kroków skutecznej sprzedaży.
Zachowanie asertywność
Opanować stres
Wybrane zagadnienia prawne i podatkowe związane z branżą kwiatową
Standardy i procedury w firmie florystycznej.
Kto płaci Twoja pensję?
Ile kosztują błędy?
Jaki był Twój spektakularny błąd - Ile kosztował?
Efektywność ma wpływ na dochodowość
Zgłoś się 14 dni wcześniej i zapłać o 100 zł mniej!

Szkolenie prowadzi
Andrzej Dąbrowski
Wżenił się w biznes florystyczny w 1994 roku i w związku tym pozostał do dzisiaj. W międzyczasie ukończył Akademię Ekonomiczną we Wrocławiu w zakresie zarządzanie przedsiębiorstwem.
Najbliższe terminy
Po zgłoszeniu skontaktujemy się z Tobą, gdy ustalimy termin szkolenia.