Kwitnące przedsiębiorstwo
Co florysta wiedzieć powinien aby jego praca była nie tylko efektowna, ale i efektywna.
Dużym ograniczeniem w sukcesie sprzedawcy jest „mentalna” przewaga jaką ma nad nim klient. To on płaci pensję, przez co na wiele może sobie pozwolić i ma duże wymagania. Sprzedawca, ulegający manipulacjom ze strony klientów, nie rozpoznaje wszelkich gier mających na celu tylko i wyłącznie „wygraną klienta”, sprzeda produkt lub usługę, ale głównie poprzez obniżenie ceny.


Plan szkolenia
Dzień 1: Pasja i Biznes
Nauka na błędach bywa kosztowna
jak przejść od kłującego biznesu w kwitnące i owocujące przedsięwzięcie?
Padnij, powstań
5 moich porażek, 5 moich sukcesów
Analiza najczęstszych błędów
popełnianych przez przedsiębiorców florystycznych
Kosztorys
z kalkulatorem w ręku
Dzień 2: Sztuka sprzedaży
Wybrane zagadnienia
prawne i podatkowe związane z branżą kwiatową
Dlaczego ludzie kupują?
7 głównych etapów sprzedaży
5 kroków skutecznej sprzedaży.
Interesujesz się tylko jednym dniem szkolenia?
Jeśli jesteś zainteresowany tylko jednym dniem szkolenia skontaktuj się z nami ustalimy wszystkie szczegóły indywidualnie.Zgłoś się 14 dni wcześniej i zapłać o 100 zł mniej!
Najbliższe terminy
16-17 kwietnia, Lublin
23-24 kwietnia, Koszalin
21-22 maja, Warszawa
