Sztuka sprzedaży
Co florysta wiedzieć powinien aby jego praca była nie tylko efektowna, ale i efektywna.
Dużym ograniczeniem w sukcesie sprzedawcy jest „mentalna” przewaga jaką ma nad nim klient. To on płaci pensję, przez co na wiele może sobie pozwolić i ma duże wymagania. Sprzedawca, ulegający manipulacjom ze strony klientów, nie rozpoznaje wszelkich gier mających na celu tylko i wyłącznie „wygraną klienta”, sprzeda produkt lub usługę, ale głównie poprzez obniżenie ceny.

Plan szkolenia
Nauka na błędach bywa kosztowna
jak przejść od kłującego biznesu w kwitnące i owocujące przedsięwzięcie?
Padnij, powstań
5 moich porażek, 5 moich sukcesów
Analiza najczęstszych błędów
popełnianych przez przedsiębiorców florystycznych
Kosztorys
z kalkulatorem w ręku
Wybrane zagadnienia
prawne i podatkowe zwiu0105zane z branu017cu0105 kwiatowu0105
Dlaczego ludzie kupują?
7 głównych etapów sprzedaży
5 kroków skutecznej sprzedaży.