Kwiaciarnia bez falstartu

Własna firma florystyczna – od pomysłu do biznesu.


Tych informacji nie dowiesz się nigdzie indziej. Bez tej wiedzy nie zaczynaj…

Po pierwsze wiedza i umiejętności florystyczne, bez tego nie ma co myśleć o biznesie. Aby założyć i otworzyć kwiaciarnię nie jest konieczne konkretne wykształcenie, jednak dzisiaj, aby zaistnieć i utrzymać się na rynku warto zainwestować również w wiedzę biznesową.

Pomimo, że każdemu rozpoczynającemu działalność w branży biznes ten wydaje się prosty, przyjemny i dochodowy – rzeczywistość często bywa całkiem inna. Istnieje wiele barier, które stoją po drodze do sukcesu w tym biznesie, warto o nich pamiętać decydując się na otwarcie kwiaciarni. O wielu z nich nawet sobie nie zdajesz sprawy, dowiesz się o nich już po rozpoczęciu działalności.

Czy może być łatwiej, mniej boleśnie, pewniej? W ciągu ponad dwudziestu lat prowadzenia biznesu florystycznego popełniłem wiele błędów, znalazłem wiele rozwiązań. Ty też możesz popełniać swoje błędy ale nie musisz już popełniać moich błędów.

Byłam u pana Andrzeja na szkoleniu „Kwiaciarnia bez falstartu” – genialne!!! 2 dni non stop wiedza biznesowo-kwiatowa poparta przykładami z własnego doświadczenia (momentami czułam się jak złodziej „kradnący” skrzętnie skrywane od pokoleń tajemnice firmy przekute na sukces). Dzięki dla prowadzącego, że chciał zdradzić tyle! Mało takich ludzi na świecie! Podziwiam za mądrość i jestem pod wrażeniem, że tak szczerze i prosto mówił o własnych porażkach. Wyniosłam bardzo dużo praktycznego doświadczenia – co robić, jak działać, a czego nie tykać … Mam nadzieje, że będę potrafiła wykorzystać. To była jedna z lepszych inwestycji w moim życiu. Jeszcze raz dzięki Andrzej Dąbrowski�

Anna Nowańska

Super szkolenie. Bardzo otworzyło mi oczy i pozwoliło spojrzeć na wiele spraw zupełnie inaczej. Świetny prowadzący posiadający ogromna wiedzę. Polecam również każdemu kto już posiada własny biznes 🙂

Dorota Iwandowska

O szkoleniu powiedziała mi moja znajoma, która z kwiatami, nie ma nic wspólnego, ale zauważyła reklamę na fb.
Od roku prowadzę moja kwiaciarenkę i nie było mi łatwo „uwolnić” się” na dwa dni szkolenia. Jednak bardzo chciałam zobaczyć prawdziwy plan marketingowy, sprawdzić czy moje sposoby planowania zakupów i prognozowania sprzedaży są poprawne – chciałam poznać bardziej skuteczne metody i w końcu chciałam zebrać informacje, by sprawdzić czy moja wizja kwiaciarni jest realistyczna, a przede wszystkich rentowna.
Uważam, że było warto wziąć udział w tym szkoleniu i co więcej, przekonałam się, że to szkolenie to może również pomóc osobom, które już wystartowały z własną kwiaciarnią.
Oprócz świetnej atmosfery, w pełni profesjonalnej organizacji oraz bardzo dobrej struktury szkolenia, w ciągu tych kilku dni w każdym momencie mogłam bez zahamowań zadawać nurtujące mnie pytania i prosić o wyjaśnienia. Cenię wiedzę merytoryczna i praktyczną Pana Andrzeja, wiele jego sugestii zmusiło mnie do zastanowienia i dzięki temu powstały nowe pomysły.

Natalia Nowak

Plan szkolenia


Dzień 1: Ważne decyzje przed...


  • Czy warto otworzyć kwiaciarnię?

  • Wybór strategii przedsiębiorstwa florystycznego.

  • Podstawowe informacje o zakładaniu firmy

  • Kwiaciarnia czy pracownia?

  • Wybór formy opodatkowania

  • Podstawowe przepisy dotyczące florystycznej firmy

  • Finansowanie działalności gospodarczej.

  • Lokalizacja kwiaciarni

  • Ile kosztuje kwiaciarnia skazana na sukces? Przykłady z branży.

  • Przykładowy biznes plan dla kwiaciarni.

Dzień 2: Trudne początki


  • Analiza dobrych i złych przykłady z branży.

  • Pomysły na marketing przed otwarciem i plan marketingowy w pierwszym roku działalnoś

  • Nauka na błędach bywa kosztowna.

  • Dopasowanie asortymentu do wybranej strategii.

  • Polityka cenowa - perfekcyjna wycena.

  • Analiza SWOT

  • Gdzie kupować kwiaty?

  • Specyficzne warunki przechowywania kwiatów ciętych.

  • Sezonowość kwiatów ciętych.

Interesujesz się tylko jednym dniem szkolenia?
Jeśli jesteś zainteresowany tylko jednym dniem szkolenia skontaktuj się z nami ustalimy wszystkie szczegóły indywidualnie.

Zgłoś się 14 dni wcześniej i zapłać o 200 zł mniej!

Szkolenie prowadzi

Andrzej Dąbrowski

Wżenił się w biznes florystyczny w 1994 roku i w związku tym pozostał do dzisiaj. W międzyczasie ukończył Akademię Ekonomiczną we Wrocławiu w zakresie zarządzanie przedsiębiorstwem.

Terminy 2018

9-10 stycznia, Wrocław
23-24 stycznia, Bydgoszcz
6-7 lutego, Kielce
20-21 lutego, Poznań
27-28 lutego, Łódź
20-21 marca, Gdańsk
27-28 marca, Leszno
3-4 kwietnia, Warszawa
24-25 kwietnia, Lublin
8-9 maja, Olsztyn
15-16 maja, Kalisz
29-30 maja, Zielona Góra
12-13 czerwca, Legnica
26-27 czerwca, Sandomierz
17-18 lipca, Olsztyn
31 lipca - 1 sierpnia, Kraków
21-22 sierpnia, Koszalin
28-29 sierpnia, Łódź
4-5 września, Warszawa
11-12 września, Katowice
9-10 października, Poznań
16-17 października, Wrocław
6-7 listopada, Rzeszów
20-21 listopada, Szczecin
27-28 listopada, Kielce
11-12 grudnia, Toruń