Kwitnące przedsiębiorstwo

Co florysta wiedzieć powinien aby jego praca była nie tylko efektowna, ale i efektywna.


Dużym ograniczeniem w sukcesie sprzedawcy jest „mentalna” przewaga jaką ma nad nim klient. To on płaci pensję, przez co na wiele może sobie pozwolić i ma duże wymagania. Sprzedawca, ulegający manipulacjom ze strony klientów, nie rozpoznaje wszelkich gier mających na celu tylko i wyłącznie „wygraną klienta”, sprzeda produkt lub usługę, ale głównie poprzez obniżenie ceny.

Merytorycznie przygotowane zagadnienia, świetna atmosfera

Bardzo polecam szkolenia u Pana Andrzeja. Merytorycznie przygotowane zagadnienia, świetna atmosfera i cały ogrom cennych wskazówek dla profesjonalistów jak również tych którzy dopiero rozpoczynają swoją przygodę 🙂
Do zobaczenia.

Viola Celejewska

Wyniosłyśmy wiele cennych wskazówek

Dziękujemy za profesjonalnie wykonane dla nas szkolenie. Wyniosłyśmy wiele cennych wskazówek, które już zaczęłyśmy wprowadzać do naszych działań. Do zobaczenia na następnym szkoleniu. Pozdrawiamy Małgorzata i Natalia.

Małgorzata Monika Głowacka

Autentyczność i mnóstwo przykładów z życia

Super szkolenie 👏Wiedza i doświadczenie P. Andrzeja a przede wszystkim autentyczność i mnóstwo przykładów z życia Bukieciarza i nie tylko. Polecam!

Wioletta Górecka

Wymiany sukcesów i porażek, nowe znajomości

Ciekawe spotkanie ludzi z tej samej branży , wymiany sukcesów i porażek , nowe znajomości i Pan Andrzej który otwiera nam oczy na rozwiązania które tak naprawdę znamy ale nie dostrzegamy . Dla mnie super doświadczenie 👍 i przewietrzona głowa 😃

Agnieszka Grala

U nas od jutra wielkie zmiany

Z całego serca serdecznie dziękujemy za mega szkolenie. Było rewelacyjnie. U nas od jutra wielkie zmiany dzięki Pana szkoleniu i zapewne jeszcze skorzystamy. Pozdrawiamy serdecznie.

Ewelina Szymańska

Plan szkolenia


Dzień 1: Pasja i Biznes


  • Nauka na błędach bywa kosztowna

    jak przejść od kłującego biznesu w kwitnące i owocujące przedsięwzięcie?

  • Padnij, powstań

    5 moich porażek, 5 moich sukcesów

  • Analiza najczęstszych błędów

    popełnianych przez przedsiębiorców florystycznych

  • Kosztorys

    z kalkulatorem w ręku

Dzień 2: Sztuka sprzedaży


  • Wybrane zagadnienia

    prawne i podatkowe związane z branżą kwiatową

  • Dlaczego ludzie kupują?

  • 7 głównych etapów sprzedaży

  • 5 kroków skutecznej sprzedaży.

Interesujesz się tylko jednym dniem szkolenia?
Jeśli jesteś zainteresowany tylko jednym dniem szkolenia skontaktuj się z nami ustalimy wszystkie szczegóły indywidualnie.

Zgłoś się 14 dni wcześniej i zapłać o 200 zł mniej!

Szkolenie prowadzi

Andrzej Dąbrowski

Wżenił się w biznes florystyczny w 1994 roku i w związku tym pozostał do dzisiaj. W międzyczasie ukończył Akademię Ekonomiczną we Wrocławiu w zakresie zarządzanie przedsiębiorstwem.

Najbliższe terminy

5-6 września, Kraków
12-13 września, Poznań
3-4 października, Wrocław
10-11 października, Gdańsk
17-18 października, Katowice
5-6 grudnia, Warszawa
9-10 stycznia, Toruń
30-31.01 Katowice