Meble do kwiaciarni

Kwieciarnia

Kwieciarnia – przepis na kwitnący biznes!

Nie masz pomysłu na dochodowy biznes? Sięgnij po sprawdzony i skuteczny pomysł na prowadzenie nowoczesnej kwiaciarni w systemie franczyzowym Kwieciarnia! Skorzystaj z doświadczenia specjalistów, a szybko się dowiesz, co dobry florysta wiedzieć powinien.

Wszystko zaczęło się od pasji do kwiatów i tradycji rodzinnych. Firma Florand S.C. powstała w roku 1996, zajmuje się sprzedażą detaliczną kwiatów i roślin, usługami florystycznymi oraz dystrybucją hurtową. Aktualnie działa 1 placówka własna pod marką Kwieciarnia. Kwiaciarnie firmy Florand działają pod różnymi markami i są umiejscowione w bardzo różnorodnych lokalizacjach (ulicznych i w centrach handlowych), co daje istotną przewagę konkurencyjną w zakresie wiedzy o prowadzeniu kwiaciarni w różnorodnym i zmiennym otoczeniu, segmentacji asortymentu (wiedzy o produktach i ich rentowności), oddziaływaniu na Klientów, stosowaniem dopasowanych narzędzi marketingowych i reklamowych.

Kwieciarnia to coś więcej niż miejsce sprzedaży kwiatów. Mamy ambicje oferować naszym Klientom innowacyjne produkty i usługi florystyczne, które upiększą ich otoczenie. Żeby realizować nasze plany zaczynamy od właściwie zaaranżowanej przestrzeni. To ona, między innymi, decyduje o tym, czy Klient poczuje się u nas swobodnie, wygodnie, zostanie i będzie do nas wracał.

Dzięki pracy włożonej w zaprojektowanie wersji sklepu zgodnej z wytycznymi Kwieciarni, powstało miejsce, w którym jakość Marki Kwieciarnia odbierana jest wszystkimi zmysłami.

Filozofia kontaktów handlowych XXI wieku przekracza sferę wymiernych korzyści materialnych i aspiruje do sfery zapewniania Klientom satysfakcji, oraz podwyższania komfortu ich życia. Niech zacznie się to właśnie od naszej Kwieciarni.

Wymagania

Kryteria przyjęcia do systemu franczyzowego Kwieciarnia:

  • akceptacja celów i zasad działania systemu Kwieciarnia zapisanych w Umowie Franczyzowej i w Podręczniku Operacyjnym systemu;
  • dysponowanie odpowiednią lokalizacją:
    ◦ powierzchnia lokalu optymalnie ok. 50 m2 -150 m2 w zależności od wariantu lokalizacyjnego,
    ◦ położenie: przy głównej ulicy, w miejscu o silnym natężeniu ruchu pieszego lub w galerii handlowej,
    ◦ bliskość instytucji publicznych, kościołów, podnosi atrakcyjność lokalizacji kwiaciarni,
    ◦ tytuł prawny do nieruchomości lub lokalu (zawarta umowa najmu) na okres min. 5 lat;
  • środki finansowe na pokrycie wydatków związanych z opłatą wstępną oraz kosztami remontów i adaptacji wyposażenia kwiaciarni do standardów systemu Kwieciarnia;
  • prowadzenie własnej działalności gospodarczej (jako osoba fizyczna lub w formie spółki osobowej albo kapitałowej), względnie gotowość do jej
    założenia;
  • gotowość do osobistego zaangażowania się w prowadzenie kwiaciarni, chęć podnoszenia jakości obsługi Klientów oraz umiejętność bacznej obserwacji zapotrzebowania na zmiany służące uatrakcyjnianiu oferty kwiaciarni;
  • doświadczenie w prowadzeniu własnej działalności gospodarczej (mile widziane);
  • zdolności menadżerskie.

Korzyści

Dzięki umowie franczyzowej Franczyzobiorca uzyska wieloletnie (5 lat z możliwością dalszego przedłużenia) prawo do działania na rynku pod marką Kwieciarnia, zapewniając sobie w ten sposób następujące wsparcie od organizatora systemu:

  • pomoc w wyborze i adaptacji lokalu;
  • pakiet szkoleń wstępnych dla Franczyzobiorcy i jego pracowników;
  • pakiet brandingowy zapewniający jednakową identyfikację wizualną placówek;
  • przekazanie Podręcznika Operacyjnego zawierającego szczegółowe wytyczne dotyczące zarządzania kwiaciarnią;
  • przekazanie Księgi Wizualizacji zawierającej informacje umożliwiające sprawne stworzenie lub przebudowanie kwiaciarni zgodnie ze standardami Kwieciarni;
  • pakiet działań promocyjno-marketingowych;
  • kompleksową pomoc w otwarciu kwiaciarni;
  • zapewnienie regularnych dostaw lub wskazanie sprawdzonych dostawców dla kwiaciarni z wynegocjowanymi rabatami sieciowymi na dostawy;
  • wyłączność terytorialną;
  • stałe wsparcie szkoleniowe i marketingowe;
  • stałą opiekę koordynatora sieci Kwieciarni;
  • bieżące aktualizacje i udoskonalenie standardów i procedur w zakresie prowadzenia kwiaciarni;

Dzięki naszemu wsparciu nawet nieposiadający doświadczenia w prowadzeniu działalności florystycznej będą w stanie samodzielnie poprowadzić własną Kwieciarnię.

W przypadku chęci dalszego rozwoju w branży florystycznej zapewniamy naszym Partnerom na korzystnych warunkach skorzystanie z przygotowanych pakietów franczyzowych pod następującymi markami:

Opłaty

Przewidywana suma inwestycji

Kwota inwestycji od 60 do 150 tys. zł netto, w tym:

  • opłata licencyjna – 19 tys. zł netto, w zamian za:
    ◦ możliwość korzystania ze znaku Kwieciarnia;
    ◦ korzystanie z naszego portfolio;
    ◦ przekazanie Podręcznika Operacyjnego;
    ◦ przekazanie Księgi Wizualizacji;
  • opłata dostosowawcza – 38 tys. zł netto, w zamian:
    ◦ pakiet brandingowy (wizualizacja kwiaciarni, ulotki, wizytówki, przywieszki, papier firmowy, koperty, itd.);
    ◦ przyłączenie do naszej platformy informatycznej;
    ◦ szkolenia wstępne pracowników i właścicieli (florystyczne, obsługa klienta, wdrożenie systemu);
    ◦ pomoc naszego personelu przed i w pierwszym tygodniu otwarcia kwiaciarni.

Rozliczenie opłat licencyjnych

Opłaty bieżące są jedyną formą kosztów miesięcznych w modelu finansowym Franczyzobiorcy, których wysokość wynosi:

  • Opłata administracyjna – w wysokości 3% miesięcznie od osiągniętej przez kwiaciarnię w danym miesiącu wartości sprzedaży netto.
  • Fundusz marketingowy – w wysokości 3% miesięcznie od osiągniętej przez kwiaciarnię w danym miesiącu wartości sprzedaży netto.