Szczepionka na kryzys w kwiaciarni

Andrzej DąbrowskiWF Dodaj komentarz

Ten kryzys pokazał, jaki ten nasz biznes jest kruchy. A takich sytuacji kryzysowych w bliskiej przyszłości może być wiele. Ale ten kryzys pokazał też, że pomimo kilku lockdownów i wielu ograniczeń większość kwiaciarni poradziła sobie całkiem dobrze, a klienci cały czas kupowali kwiaty. Warto się zastanowić i przegadamy to na prelekcji:
? Czy Twoja kwiaciarnia / pracownia będzie gotowa na kolejny kryzys ❓
? Jaki sens ma prowadzenie działalności niezapewniającej dochodu ❓
? Jaką strategię wdrożysz, aby przygotować się do podobnych sytuacji w przyszłości ❓
? Jak w dzisiejszych czasach zadbać o dochody w kwiaciarni ❓

Na tę chwilę to trudne pytania, ale każdy przedsiębiorca musi szukać na nie odpowiedzi, aby w przyszłości nie dać się zaskoczyć ❗️ Nieraz warto przewartościować swoje plany, na pewno trzeba obserwować otoczenie i szukać szans na przetrwanie kryzysu i rozwój firmy.

Aby nabrać odporności na wirusa, najpierw trzeba zarazić organizm – w naturalny sposób lub za pomocą szczepionki. Dopiero wtedy uodparniamy się na chorobę. Tak też jest w czasie tego kryzysu: trzeba go przeżyć i jeżeli nas nie zabije, to nas wzmocni ❗️

Analiza otoczenia florystycznej firmy to konieczność. To pozwala na zauważanie szans i wykorzystywanie ich, ale też pozwala reagować na zagrożenia.

Zapraszam na prelekcję, w czasie którego podzielę się z Wami moim subiektywnym punktem widzenia na aktualną sytuację w branży. Będzie analitycznie i optymistycznie, być może inspirująco ⁉️Moja prelekcja jak i wszystkie szkolenia, które prowadzę oparte są na moim 27 letnim doświadczeniu w prowadzeniu florystycznej firmy. Opowiadam o faktach, które przeżyłem podpowiadam w oparciu o praktykę z odrobiną teorii.

Prelekcja na scenie głównej w pawilonie 3, 5.11 (piątek) godzina 11.

Program wydarzeń TUTAJ

Bilety na targi można zamówić TUTAJ

O Autorze

Andrzej Dąbrowski

Facebook Twitter

Andrzej Dąbrowski – magister ekonomii. Urodził się, mieszka i pracuje w Bolesławcu. Wżenił się w biznes florystyczny w 1994 roku i w związku tym pozostał do dzisiaj. W międzyczasie ukończył Akademię Ekonomiczną we Wrocławiu w zakresie zarządzanie przedsiębiorstwem. Działalność w branży kwiatowej zaczynał od prowadzenia kwiaciarni , rozwijając firmę do sieci kilku kwiaciarni (Bukieciarz, Amazonia, Kwieciarnia). W między czasie rozwinął sprzedaż hurtową i import pod marką Kwiatostan. Kolejnym etapem rozwoju w branży było stworzenie ośrodka szkoleniowego Akademia Florysty i pracowni florystycznej Party Flowers. Wszystkie stworzone marki to obecnie gotowe koncepty franczyzowe, które mają za zadanie ułatwić rozwój lub rozpoczęcie biznesu w branży florystycznej. Zajmuje się praktycznym zastosowaniem wiedzy z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem florystycznym. Obecnie świadczy usługi doradcze i szkoleniowe dla firm z branży kwiatowej w oparciu o szeroką, praktyczną i teoretyczną wiedzę z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem, zdobytą podczas dwudziestopięcioletniej działalności w biznesie florystycznym. Swoją pasją, wiedzą i doświadczeniem chętnie dzieli się pisząc artykuły o biznesie florystycznym publikowane na forumkwiatowe.pl, w czasopiśmie NDiO - Flora i Florysta.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.