Kwitnące przedsiębiorstwo - Online

Co florysta wiedzieć powinien aby jego praca była nie tylko efektowna, ale i efektywna.


Dużym ograniczeniem w sukcesie sprzedawcy jest „mentalna” przewaga jaką ma nad nim klient. To on płaci pensję, przez co na wiele może sobie pozwolić i ma duże wymagania. Sprzedawca, ulegający manipulacjom ze strony klientów, nie rozpoznaje wszelkich gier mających na celu tylko i wyłącznie „wygraną klienta”, sprzeda produkt lub usługę, ale głównie poprzez obniżenie ceny.


Dla kogo to szkolenie?


TBA

Cudowna atmosfera, otwarte rozmowy i nowe florystyczne znajomości

Andrzej Dąbrowski świetny prowadzący, przekazał ogrom wiedzy gromadzonej latami. Cudowna atmosfera, otwarte rozmowy i nowe florystyczne znajomości. Głowa boląca od nadmiaru pomysłów i wiedzy oto skutki szkolenia. Gorąco polecam, warto uczestniczyć w tego typu wydarzeniach.

Renata Fabjańczuk

Warto się oderwać nie tylko od codzienności

Kolejne szkolenie za mną oczywiście u Andrzeja Dąbrowskiego i na pewno nie ostatnie. Warto się oderwać nie tylko od codzienności, ale przede wszystkim od swych codziennych przekonań i skonfrontować je z kimś kto jest nie tylko dłużej na rynku, ale aby wyrwać się ze swych przekonań i spojrzeć na to z innej strony. Do tego super miejsce, fajna jak zawsze atmosfera i świetni ludzie 🙏💛

Ewa Kowalska

Merytorycznie przygotowane zagadnienia, świetna atmosfera

Bardzo polecam szkolenia u Pana Andrzeja. Merytorycznie przygotowane zagadnienia, świetna atmosfera i cały ogrom cennych wskazówek dla profesjonalistów jak również tych którzy dopiero rozpoczynają swoją przygodę 🙂
Do zobaczenia.

Viola Celejewska

Wyniosłyśmy wiele cennych wskazówek

Dziękujemy za profesjonalnie wykonane dla nas szkolenie. Wyniosłyśmy wiele cennych wskazówek, które już zaczęłyśmy wprowadzać do naszych działań. Do zobaczenia na następnym szkoleniu. Pozdrawiamy Małgorzata i Natalia.

Małgorzata Monika Głowacka

Autentyczność i mnóstwo przykładów z życia

Super szkolenie 👏Wiedza i doświadczenie P. Andrzeja a przede wszystkim autentyczność i mnóstwo przykładów z życia Bukieciarza i nie tylko. Polecam!

Wioletta Górecka

Plan szkolenia


Panel 1

4 godz.


Pasja i Biznes


Przeszłość, teraźniejszość, przyszłość: Analiza danych historycznych, aktualnej sytuacji na rynku kwiatowym i prognozy na przyszłość.

Nauka na błędach bywa kosztowna: Jak przejść od kłującego biznesu w kwitnące i owocujące przedsięwzięcie?

Padnij, powstań: 5 moich porażek, 5 moich sukcesów

Analiza najczęstszych błędów: popełnianych przez przedsiębiorców florystycznych

Kosztorys: z kalkulatorem w ręku

Polityka cenowa w kwiaciarni

Panel 2

4 godz.


Pasja i Biznes


Strategie dostosowane do aktualnej sytuacji na rynku

Marki firmy Florand kiedy i jak powstawały

Co wiedzieć powinien przedsiębiorca z branży kwiatowej wiedzieć powinien?

Wizja przyszłości: Analizowanie, planowanie, prognozowanie

Zadbaj o zysk: Sposoby na zwiększenie przychodów i ograniczanie kosztów w kwiaciarni

Quo vadis florysto? Analiza otoczenia firmy florystycznej – szanse i zagrożenia

Przepisy prawne ważne dla florysty

Panel 3

4 godz.


Sztuka sprzedaży


Dlaczego ludzie kupują w kwiaciarni?

Wymarzony klient kwiaciarni jak go określić, jak go przyciągnąć?

Proces sprzedaży 7 głównych etapów sprzedaży

Panel 4

4 godz.


Sztuka sprzedaży


Nauka sprzedaży: Wybrane techniki sprzedaży

Marketing: Firmy florystycznej w pigułce

Na szkoleniu


  • tba

Po szkoleniu otrzymasz


  • tba

Harmonogram


Dzień 1


Dzień 2


Panel 1


9:00 - 11:00

Przerwa 15 min

11:15 - 13:15

Przerwa obiadowa 1:45 godz.

Panel 2


15:00 - 17:00

Przerwa 15 min

17:15 - 19:15

Panel 3


9:00 - 11:00

Przerwa 15 min

11:15 - 13:15

Przerwa obiadowa 1:45 godz.

Panel 4


15:00 - 17:00

Przerwa 15 min

17:15 - 19:15

Zgłoś się 7 dni wcześniej i zapłać o 100 zł mniej!
Użyj kuponu przy dacie szkolenia.

2 dni

4 panele

890 zł

Najbliższe terminy

19-20 lutego - Microsoft Teams

Kupon zniżkowy: KPO230219

Szkolenie prowadzi

Andrzej Dąbrowski

Wżenił się w biznes florystyczny w 1994 roku i w związku tym pozostał do dzisiaj. W międzyczasie ukończył Akademię Ekonomiczną we Wrocławiu w zakresie zarządzanie przedsiębiorstwem.

„Popełniłem już wiele swoich błędów. Ty możesz popełniać swoje, ale nie musisz popełniać już moich.”