Amazonia

Charakterystyka

Amazonia – niezwykłe, dzikie, namiętne!

Nie masz pomysłu na dochodowy biznes? Sięgnij po sprawdzony i skuteczny pomysł na prowadzenie nowoczesnego salonu florystycznego w systemie franczyzowym Amazonia! Skorzystaj z doświadczenia specjalistów, a szybko się dowiesz, co dobry florysta wiedzieć powinien.

Wszystko zaczęło się od pasji do kwiatów i tradycji rodzinnych. Firma powstała w roku 1994, zajmuje się przede wszystkim sprzedażą detaliczną roślin i kwiatów.

Amazonia to wyjątkowy salon florystyczny. Wystrój wnętrza salonu i asortyment nawiązuje do tropikalnej amazońskiej dżungli bogatej w tropikalne kwiaty o bogatej palecie barw.

Istnieje potrzeba piękna w miejscach, w których przebywamy, pracujemy, mieszkamy, odpoczywamy lub uczestniczymy w uroczystych i ważnych wydarzeniach. Kwiaty wnoszą to piękno w najszlachetniejszy sposób, a dzięki talentowi, wiedzy i doświadczeniu florysty harmonijnie dopełniają lub wręcz kreują urodę miejsca i okoliczności. Trafnie dobrane kompozycje podnoszą estetykę wnętrza, zawsze są elementem luksusu, dodają elegancji, prestiżu i rangi. Tam gdzie mieszkamy i pracujemy, zieleń jest koniecznością. Sprawia, że pomieszczenie staje się przytulniejsze i zdrowsze. Kwiaty wpływają kojąco na zapracowanych i zestresowanych.

Dajemy Państwu gwarancję wysokiego standardu świadczonych usług, konkurencyjnych cen i sprawnej obsługi. Liczymy na wyrafinowanych Klientów, a naszą ambicja będzie zaspokojenie ich wygórowanych potrzeb.

Filozofia kontaktów handlowych XXI wieku przekracza sferę wymiernych korzyści materialnych i aspiruje do sfery zapewniania Klientom satysfakcji, oraz podwyższania komfortu ich życia. Niech zacznie się to właśnie w salonie florystycznym Amazonia.

Wymagania

Kryteria przyjęcia do systemu franczyzowego Amazonia:

  • akceptacja celów i zasad działania systemu Amazonia zapisanych w Umowie Franczyzowej i w Podręczniku Operacyjnym systemu;
  • dysponowanie odpowiednią lokalizacją:
    ◦powierzchnia lokalu optymalnie ok. 35 m2 -120 m2 w zależności od wariantu lokalizacyjnego,
    ◦położenie: przy głównej ulicy, w miejscu o silnym natężeniu ruchu pieszego lub w galerii handlowej,
    ◦bliskość instytucji publicznych, kościołów, podnosi atrakcyjność lokalizacji kwiaciarni,
    ◦tytuł prawny do nieruchomości lub lokalu (zawarta umowa najmu) na okres min. 5 lat;
  • środki finansowe na pokrycie wydatków związanych z opłatą wstępną oraz kosztami remontów i adaptacji wyposażenia salonu florystycznego do standardów systemu Amazonia;
  • prowadzenie własnej działalności gospodarczej (jako osoba fizyczna lub w formie spółki osobowej albo kapitałowej), względnie gotowość do jej założenia;
  • gotowość do osobistego zaangażowania się w prowadzenie kwiaciarni, chęć podnoszenia jakości obsługi Klientów oraz umiejętność bacznej obserwacji zapotrzebowania na zmiany służące uatrakcyjnianiu oferty kwiaciarni;
  • doświadczenie w prowadzeniu własnej działalności gospodarczej (mile widziane);
  • zdolności menadżerskie.

Korzyści

Dzięki umowie franczyzowej Franczyzobiorca uzyska wieloletnie (5 lat z możliwością dalszego przedłużenia) prawo do działania na rynku pod marką Amazonia, zapewniając sobie w ten sposób następujące wsparcie od organizatora systemu:

  • pomoc w wyborze i adaptacji lokalu;
  • pakiet szkoleń wstępnych dla Franczyzobiorcy i jego pracowników;
  • pakiet brandingowy zapewniający jednakową identyfikację wizualną placówek;
  • przekazanie Podręcznika Operacyjnego zawierającego szczegółowe wytyczne dotyczące zarządzania kwiaciarnią;
  • przekazanie Księgi Wizualizacji zawierającej informacje umożliwiające sprawne stworzenie lub przebudowanie kwiaciarni zgodnie ze standardami salonu florystycznego Amazonia;
  • pakiet działań promocyjno-marketingowych;
  • kompleksową pomoc w otwarciu salonu florystycznego;
  • zapewnienie regularnych dostaw lub wskazanie sprawdzonych dostawców dla kwiaciarni z wynegocjowanymi rabatami sieciowymi na dostawy;
  • wyłączność terytorialną;
  • stałe wsparcie szkoleniowe i marketingowe;
  • stałą opiekę koordynatora sieci Amazonia;
  • bieżące aktualizacje i udoskonalenie standardów i procedur w zakresie prowadzenia salonu florystycznego.

Dzięki naszemu wsparciu nawet nie posiadający doświadczenia w prowadzeniu działalności florystycznej będą w stanie samodzielnie poprowadzić własny salon florystyczny Amazonia.

W przypadku chęci dalszego rozwoju w branży florystycznej zapewniamy naszym Partnerom na korzystnych warunkach skorzystanie z przygotowanych pakietów franczyzowych pod następującymi markami:

  • Kwiatostan – franczyzowa hurtownia kwiatów;
  • Bukieciarz – franczyzowe kwiaciarnie;
  • Kwieciarnia – franczyzowe kwiaciarnie;
  • Party Flowers – franczyzowe pracownie florystyczne;
  • Akademia Florystyczna – franczyzowe ośrodki szkoleniowe.

Opłaty

Przewidywana suma inwestycji

Kwota inwestycji od 60 do 120 tys. zł netto, w tym:

  • opłata licencyjna – 12 tys. zł netto , w zamian za:
    ◦ możliwość korzystania ze znaku Amazonia;
    ◦ korzystanie z naszego portfolio;
    ◦ przekazanie Podręcznika Operacyjnego;
    ◦ przekazanie Księgi Wiuzualizacji;
  • opłata dostosowawcza – 30 tys. zł netto, w zamian:
    ◦ pakiet brandingowy (wizualizacja kwiaciarni, ulotki, wizytówki, przywieszki, papier firmowy, koperty, itd.);
    ◦ przyłączenie do naszej platformy informatycznej;
    ◦ szkolenia wstępne pracowników i właścicieli (florystyczne, obsługa klienta, wdrożenie systemu);
    ◦ pomoc naszego personelu przed i w pierwszym tygodniu otwarcia kwiaciarni;

Rozliczenie opłat licencyjnych w okresie pilotażu projektu budowy sieci franczyzowej bukieciarz.

Dla pierwszych trzech Franczyzobiorców, którzy przystąpią do systemu franczyzowego Amazonia opłata licencyjna wyniesie 9 tys. zł netto (zamiast 12 tys. zł).

Opłaty bieżące są jedyną formą kosztów miesięcznych w modelu finansowym

Franczyzobiorcy, których wysokość wynosi:

  • Opłata administracyjna – w wysokości 3% miesięcznie od osiągniętej przez kwiaciarnię w danym miesiącu wartości sprzedaży netto.
  • Fundusz marketingowy – w wysokości 3% miesięcznie od osiągniętej przez kwiaciarnię w danym miesiącu wartości sprzedaży netto.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.