Florystyka w służbie kupca

Andrzej DąbrowskiWF Dodaj komentarz

Spacerując po ulicach handlowych, pasażach, galeriach, w witrynach sklepów obserwujemy kolorowe, pięknie skomponowane, często intrygujące kompozycje florystyczne. Kto tworzy te kwiatowe dzieła sztuki?

Florystyczny stylista witryn – Floristic Window Dresser

Wystawa jest wizytówką sklepu. To jak jest zaaranżowana decyduje czy klient wejdzie do salonu. Mamy tylko kilka sekund by go przekonać, że warto. Ekspozycje florystyczne to skuteczne narzędzie zwrócenia uwagi Klienta.

Niestandardowe aranżacje florystyczne, mają ogromne znaczenie dla aranżacji witryny oraz przestrzeni sklepu w celu podnoszenia wartości sprzedaży. Nie sprzedają wprost – wspomagają jednak ten proces poprzez intrygowanie, zaskakiwanie, przyciąganie uwagi Klienta. Liczy się nie tylko pomysł i kreatywność ale umiejętność komponowania ekspozycji oraz znajomość podstaw visual merchandisingu.

Pracownia florystyczna PARTY FLOWERS od wielu lat skutecznie współpracuje z firmami handlowymi i usługowymi, tworząc dla nich ciekawe i zaskakujące kwiatowe aranżacje witryn oraz pomieszczeń. Nasi zleceniodawcy to przedsiębiorcy z branży hotelowej, restauracyjnej, medycznej i handlowej. Fachowo przygotowaną aranżację florystyczną można traktować jako inwestycję, która w przyszłości przyniesie zyski w postaci zwiększonych przychodów.

W naszej twórczości ogranicza nas tylko budżet klienta. Aranżacje wykonujemy z najwyższej jakości kwiatów i roślin ciętych, doniczkowych i sztucznych.

Zainteresowanych współpracą zapraszam do naszej pracowni lub proszę o kontakt telefoniczny (601375900) lub mailowy (a.dabrowski@florand.com.pl).

O Autorze

Andrzej Dąbrowski

Facebook Twitter

Andrzej Dąbrowski – magister ekonomii. Urodził się, mieszka i pracuje w Bolesławcu. Wżenił się w biznes florystyczny w 1994 roku i w związku tym pozostał do dzisiaj. W międzyczasie ukończył Akademię Ekonomiczną we Wrocławiu w zakresie zarządzanie przedsiębiorstwem. Działalność w branży kwiatowej zaczynał od prowadzenia kwiaciarni , rozwijając firmę do sieci kilku kwiaciarni (Bukieciarz, Amazonia, Kwieciarnia). W między czasie rozwinął sprzedaż hurtową i import pod marką Kwiatostan. Kolejnym etapem rozwoju w branży było stworzenie ośrodka szkoleniowego Akademia Florysty i pracowni florystycznej Party Flowers. Wszystkie stworzone marki to obecnie gotowe koncepty franczyzowe, które mają za zadanie ułatwić rozwój lub rozpoczęcie biznesu w branży florystycznej. Zajmuje się praktycznym zastosowaniem wiedzy z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem florystycznym. Obecnie świadczy usługi doradcze i szkoleniowe dla firm z branży kwiatowej w oparciu o szeroką, praktyczną i teoretyczną wiedzę z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem, zdobytą podczas dwudziestopięcioletniej działalności w biznesie florystycznym. Swoją pasją, wiedzą i doświadczeniem chętnie dzieli się pisząc artykuły o biznesie florystycznym publikowane na forumkwiatowe.pl, w czasopiśmie NDiO - Flora i Florysta.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.