Party Flowers

Charakterystyka

PARTY FLOWERS – Czas płynie pięknie wśród kwiatów!

Wszystko zaczęło się od pasji do kwiatów i tradycji rodzinnych. Firma Bukieciarz Andrzej Dąbrowski powstała w roku 1994, zajmuje się przede wszystkim sprzedażą detaliczną roślin i kwiatów. Pracownia florystyczna Party Flowers to rozszerzenie portfolio kwiaciarni, podstawową działalnością są usługi florystyczne dla Klientów indywidualnych i instytucjonalnych.

Party Flowers to obecnie jedna placówka własna.

Pracownia Florystyczna Party Flowers to idealny sposób na rozszerzenie działalności dla osób, które już prowadzą kwiaciarnię, firmę dekoratorską lub dla osób, które dopiero chcą rozpocząć swoją przygodę w biznesie florystycznym.

Wymagania

Kryteria przyjęcia do systemu franczyzowego Party Flowers:

  • akceptacja celów i zasad działania systemu Party Flowers zapisanych w Umowie Franczyzowej i w Podręczniku Operacyjnym systemu;
  • dysponowanie odpowiednią lokalizacją:
    ◦ powierzchnia lokalu optymalnie ok. 30 m2 -100 m2 w zależności od wariantu lokalizacyjnego,
    ◦ bliskość instytucji publicznych, kościołów, podnosi atrakcyjność lokalizacji pracowni,
    ◦ tytuł prawny do nieruchomości lub lokalu (zawarta umowa najmu) na okres min. 5 lat;
  • środki finansowe na pokrycie wydatków związanych z opłatą wstępną oraz kosztami remontów i adaptacji wyposażenia pracowni do standardów systemu Party Flowers;
  • prowadzenie własnej działalności gospodarczej (jako osoba fizyczna lub w formie spółki osobowej albo kapitałowej), względnie gotowość do jej założenia;
  • gotowość do osobistego zaangażowania się w prowadzenie pracowni, chęć podnoszenia jakości obsługi Klientów oraz umiejętność bacznej obserwacji zapotrzebowania na zmiany służące uatrakcyjnianiu oferty pracowni;
  • doświadczenie w prowadzeniu własnej działalności gospodarczej (mile widziane);
  • zdolności menadżerskie.

Korzyści

Dzięki umowie franczyzowej Franczyzobiorca uzyska wieloletnie (5 lat z możliwością dalszego przedłużenia) prawo do działania na rynku pod marką Party Flowers, zapewniając sobie w ten sposób następujące wsparcie od organizatora systemu:

  • pomoc w wyborze i adaptacji lokalu;
  • pakiet szkoleń wstępnych dla Franczyzobiorcy i jego pracowników;
  • pakiet brandingowy zapewniający jednakową identyfikację wizualną placówek;
  • przekazanie Podręcznika Operacyjnego zawierającego szczegółowe wytyczne dotyczące zarządzania pracownią;
  • przekazanie Księgi Wizualizacji zawierającej informacje umożliwiające sprawne stworzenie lub przebudowanie pracowni zgodnie ze standardami pracowni Party Flowers;
  • pakiet działań promocyjno-marketingowych;
  • kompleksową pomoc w otwarciu pracowni;
  • zapewnienie regularnych dostaw lub wskazanie sprawdzonych dostawców dla pracowni z wynegocjowanymi rabatami sieciowymi na dostawy;
  • wyłączność terytorialną;
  • stałe wsparcie szkoleniowe i marketingowe;
  • stałą opiekę koordynatora sieci Party Flowers;
  • bieżące aktualizacje i udoskonalenie standardów i procedur w zakresie prowadzenia pracowni;

Dzięki naszemu wsparciu nawet nieposiadający doświadczenia w prowadzeniu działalności florystycznej będą w stanie samodzielnie poprowadzić własną pracownie florystyczną Party Flowers.

W przypadku chęci dalszego rozwoju w branży florystycznej zapewniamy naszym Partnerom na korzystnych warunkach skorzystanie z przygotowanych pakietów franczyzowych pod następującymi markami:

Opłaty

Przewidywana suma inwestycji

Kwota inwestycji od 60 do 90 tys. zł netto, w tym:

  • opłata licencyjna – 12 tys. zł netto, w zamian za:
    ◦ możliwość korzystania ze znaku Party Flowers;
    ◦ korzystanie z naszego portfolio;
    ◦ przekazanie Podręcznika Operacyjnego;
    ◦ przekazanie Księgi Wizualizacji;
  • opłata dostosowawcza – 30 tys. zł netto, w zamian:
    ◦ pakiet brandingowy (wizualizacja kwiaciarni, ulotki, wizytówki, przywieszki, papier firmowy, koperty, itd.);
    ◦ szkolenia wstępne pracowników i właścicieli (florystyczne, obsługa klienta, wdrożenie systemu);

Rozliczenie opłat licencyjnych

Opłaty bieżące są jedyną formą kosztów miesięcznych w modelu finansowym

Franczyzobiorcy, których wysokość wynosi:

  • Opłata administracyjna – w wysokości 3% miesięcznie od osiągniętej przez pracownię w danym miesiącu wartości sprzedaży netto.
  • Fundusz marketingowy – w wysokości 3% miesięcznie od osiągniętej przez pracownię w danym miesiącu wartości sprzedaży netto.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.