Ogarnąć nieogarnięte!

Andrzej DąbrowskiWF Dodaj komentarz

Jak pracować efektywnie w kwiaciarni i pracowni

Prelekcja – 26 lutego (środa) godzina 16:15 – 17:00 Scena Główna w paw. 2

Wielu przedsiębiorców doczeka czasu, kiedy firma się rozrośnie, klientów będzie coraz więcej, poszerzy się zespół pracowników. Firma zacznie działać w wielu sektorach branży, zwiększy liczbę swoich oddziałów. Jest to naturalne w rozwoju przedsiębiorstwa. Ważne, aby do rozwoju dostosować sposób zarządzania. To moment, kiedy firma jest na tyle duża, że warto wprowadzać procedury działania, opis obowiązków pracowników, kiedy należy wdrażać nowe sposoby komunikacji w firmie. Brak zmian w sposobie zarządzania dopasowanego do aktualnej sytuacji może doprowadzić do klęski urodzaju. W czasie trzech kwadransów podejmę temat efektywnej organizacji pracy w kwiaciarni. Opowiem jakie rozwiązania wdrożyłem w swojej florystycznej firmie i jakie korzyści osiągnąłem. Jestem przekonany, że wskazówki jakie udzielę pomogą przedsiębiorcom florystycznym ogarnąć to czego do tej pory nie ogarniali.

Wybrałem do omówienia takie zagadnienia:

• Zarządzanie czasem w kwiaciarni • Nowoczesne narzędzia przydatne w kwiaciarni • Planuj, prognozuj, analizuj •

Zarezerwuję również chwilę na dodatkowe pytania od słuchaczy. Postaram się na nie odpowiedzieć. Dobrze zorganizowana praca – to lepsze efekty!

O Autorze

Andrzej Dąbrowski

Facebook Twitter

Andrzej Dąbrowski – magister ekonomii. Urodził się, mieszka i pracuje w Bolesławcu. Wżenił się w biznes florystyczny w 1994 roku i w związku tym pozostał do dzisiaj. W międzyczasie ukończył Akademię Ekonomiczną we Wrocławiu w zakresie zarządzanie przedsiębiorstwem. Działalność w branży kwiatowej zaczynał od prowadzenia kwiaciarni , rozwijając firmę do sieci kilku kwiaciarni (Bukieciarz, Amazonia, Kwieciarnia). W między czasie rozwinął sprzedaż hurtową i import pod marką Kwiatostan. Kolejnym etapem rozwoju w branży było stworzenie ośrodka szkoleniowego Akademia Florysty i pracowni florystycznej Party Flowers. Wszystkie stworzone marki to obecnie gotowe koncepty franczyzowe, które mają za zadanie ułatwić rozwój lub rozpoczęcie biznesu w branży florystycznej. Zajmuje się praktycznym zastosowaniem wiedzy z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem florystycznym. Obecnie świadczy usługi doradcze i szkoleniowe dla firm z branży kwiatowej w oparciu o szeroką, praktyczną i teoretyczną wiedzę z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem, zdobytą podczas dwudziestopięcioletniej działalności w biznesie florystycznym. Swoją pasją, wiedzą i doświadczeniem chętnie dzieli się pisząc artykuły o biznesie florystycznym publikowane na forumkwiatowe.pl, w czasopiśmie NDiO - Flora i Florysta.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.