Rozpoczynamy szkolenia online

Andrzej DąbrowskiAkademia florysty, Przedsiębiorczość, Szkolenia Dodaj komentarz

Skoro warsztaty florystyczne mogą się odbywać w formule online, to dlaczego nie szkolenia biznesowe? Przez dwa lata borykałem się z tym dylematem – czy rozpocząć szkolenia online? Do tej pory przeprowadziłem kilkadziesiąt takich szkoleń, w których uczestniczyło kilkuset florystów. Dużą wartością dodaną takich osobistych spotkań twarzą w twarz są dyskusje, wymiany doświadczeń, pojawiające się wątpliwości, pytania i odpowiedzi na nie.

Wcześniej prowadziłem kilka webinarów i rozmów online i tego mi brakowało. Ale świat się zmienia, narzędzia do prowadzenia szkoleń online też się poprawiły. Szkolenia online są odpowiedzią na coraz więcej zapytań i próśb o taką formę szkoleń. Wiele osób chce zdobywać wiedzę, chce podnosić swoje kwalifikacje, ale wyjazd na dwa dni szkolenia jest w obecnej sytuacji dla nich niemożliwy. Wiele osób prowadzi samodzielnie kwiaciarnię, po pracy na głowie rodzina, dzieci i to jest powód wyjazdowy ograniczeń.

Rozumiem to, przygotowałem się do tego i rozpoczynam szkolenia online. Mam nadzieję, że będą to wciąż interesujące i pouczające spotkania. Zakres szkoleń będzie taki sam, jedyna zmiana to podział na 4 dni po 4 godziny a nie 2 dni po 8 godzin jak to jest w przypadku szkoleń stacjonarnych. Na tą chwilę jeszcze nie wiem jak często będą organizowane takie szkolenia.

Szkolenia, które proponuję są przygotowane zgodnie z najnowszymi trendami. Nie będą to nagrania video, w których instruktor przekazuje swoją wiedzę i punkt widzenia, dość podobnie jak w sali wykładowej. Uczestnik jest pasywnym odbiorcą choć zazwyczaj może zadać pytanie do lekcji. Nie będą to prezentacje do biernego obejrzenia, aby przyswoić wiedzę.

Będą to tzw. kursy kohortowe (z angielskiego CBC: cohort-based course). To po prostu grupa uczestników kursu, która rozpoczyna i kończy szkolenie w tym samym czasie, wszyscy przechodzą przez panele szkolenia w tym samym czasie. Wszystko odbywa się w stałym kontakcie z prowadzącym szkolenie. W rezultacie kohorta (grupa) zapewnia uczestnikom bardziej interaktywne, wciągające wrażenia, a uczestnicy kursu dzielą się między sobą własnym zrozumieniem i zastosowaniem materiału kursu. Kursy kohortowe są bardziej naturalne dla trenerów. Nie każdą wiedzę i doświadczenie da się dobrze przekazać w formule kursów wideo. Film w formie krótkiego wykładu nie odda tego, co dzieje się w sali szkoleniowej.

Dla uczestników szkoleń przygotowałem specjalne grupy na FB (nazwy jak nazwy szkolenia), tam będziemy mogli kontynuować dyskusję, przekazywać kolejne informacje, budować wzajemne relacje. Przygotowana jest też strona, na której będzie można pobrać materiały po szkoleniu. Na tej stronie będziemy też dodawać kolejne przydatne materiały.

Nasze szkolenia online:

Kwiaciarnia bez falstartudla planujących rozpoczęcie biznesu florystycznego i chcą dobrze wystartować

Kwitnące przedsiębiorstwodla tych co już prowadzą florystyczną firmę i chcą robić to lepiej

Kompetentny pracownik dla pracowników kwiaciarni w celu poprawienia ich efektywności w sprzedaży

O Autorze

Andrzej Dąbrowski

Facebook Twitter

Andrzej Dąbrowski to magister ekonomii, który urodził się, mieszka i pracuje w Bolesławcu. W 1994 roku zaangażował się w biznes florystyczny, który kontynuuje do dziś. Ukończył Akademię Ekonomiczną we Wrocławiu, specjalizując się w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Aktualnie Grupa Florystyczna Florand, którą stworzył i zarządza skupia wiele florystycznych marek działających w różnych sektorach kwiatowego rynku. Jego szeroka wiedza z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem florystycznym pozwala mu świadczyć usługi doradcze i szkoleniowe dla firm z branży kwiatowej. Ponadto, dzieli się swoją pasją i doświadczeniem, pisząc artykuły o biznesie florystycznym, które publikowane są na blogach wsparcieflorystow.pl i otwieramkwiaciarnie.pl oraz w czasopiśmie NDiO - Flora. https://www.florand.com.pl/nasze-marki/

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.