W marcu opisywałem stuletnią historię holenderskich giełd kwiatowych i sposób dystrybucji kwiatów w tamtych czasach. …
„Przeżyłam wypalenie zawodowe”
Pani Katarzyna* pracowała w banku przez kilkanaście lat. Zajmowała się obsługą klienta i sprzedażą. Była …
Wypalony potencjał
Wzrastające zdenerwowanie, wywołane nawet drobnymi sprawami, ciągłe uczucie zmęczenia, niechęć do przebywania z ludźmi, negatywne …
Jak uwieść klienta – visual merchandising w kwiaciarni
We współczesnej kwiaciarni kwiaty w wazonach i florysta za ladą to za mało. Marka musi …
Umiejętność prowadzenia dialogu
Oprócz zasad psychologii merchandisingu w kwiaciarni ważnym elementem jest umiejętność prowadzenia dialogu. Dziś nie wystarczy …
Kwiaciarnia z przełomu XIX I XX w.
Czytając książki o bukieciarstwie i florystyce, uczęszczając na kursy florystyczne napotykamy informacje na temat historii …
Miękkie serce – twarde problemy
Osoby zarządzające w swojej pracy spotykają niemało wyzwań. Jednym z nich jest łączenie szeregu obowiązków …
Wycieczka florystów do Holandii
Dla ludzi z branży kwiatowej wycieczka do źródeł florystyki to konieczność. Przecież gdyby nie Aalsmeer …
Florystyka w służbie kupca
Spacerując po ulicach handlowych, pasażach, galeriach, w witrynach sklepów obserwujemy kolorowe, pięknie skomponowane, często intrygujące …
Efektywna ekspozycja
Psychologia zachowań konsumenckich Psychologia zachowań konsumenckich jest dziedziną nauki badającą wszystko to, co poprzedza nabycie …