Jest nas w branży coraz mniej, to fakt. Jeżeli Twoja konkurencja sprzedaje zbyt tanio to sygnał, że nie zna podstaw ekonomiki handlu. Może myli dochód z przychodem? Może myśli, że marża to zysk? Być może zapomina o pozycji w bilansie nazywającej się koszty? Poniżej przykład faktycznych kosztów w kwiaciarni, o których trzeba pamiętać kalkulując ofertę dla klienta.
Konkurencja na rynku jest potrzebna, jeżeli martwisz się o byt swojej konkurencji to zaproś JĄ na moje szkolenie Kwitnące Przedsiębiorstwo, postaram się na konkretnych przykładach pokazać jak należy kalkulować ceny produktów i usług kwiaciarni czy też pracowni, aby choć trochę zarobić.
Jak to zrobić? Odnajdź adres mailowy do NIEJ, napisz maila z informacja o szkoleniach lub zachęć do przeczytania kilku artykułów na mojej stronie. Być może zrobisz w ten sposób dobry uczynek i przyczynisz się przedłużenie JEJ bytu na rynku. Jest też drugi sposób – przekaż mi maila do Twojej KONKURENCJI, a ja osobiście wyślę JEJ zaproszenie na szkolenie i zachęcę do przeczytania kilku artykułów. Być może moja propozycja, choć wydaje się szalona, przyczyni się do wzrostu świadomości ekonomicznej konkurencji i uporządkowania lokalnego rynku. Wszystko pokazane jest na konkretnych branżowych faktach. Tak, konkurencja jest potrzebna, ale ta zdrowa, wiem to!
Z informacji jakie do mnie docierają od branżowych przedsiębiorców wynika, że staracie się walczyć o klienta przede wszystkim ceną, ale czy na pewno o to chodzi w tym biznesie? Czy na pewno chcecie mieć wszystkich klientów, czy stać Was na to?
Konkurencja musi to przeczytać:
Czy stuprocentowy narzut to dużo?
Życie po biznesie florystycznym
Klienci są w stanie zapłacić za kwiaty więcej
Jak szybko i bezkosztowo zostać zawodowym „florystą”
Gdzie się podziały zyski z Twojej kwiaciarni?
Tak naprawdę to chodzi o wartość, a nie o cenę
Chyba, że sadzisz inaczej.
W przypadku wykorzystania tekstów oraz fotografii uprzejmie proszę o podanie źródła – wsparcieflorystow.pl oraz o przesłanie informacji oraz linku do strony na adres: wsparcie@florand.com.pl