Pracownia florystyczna „ Decofiora”

Drukarka Godex G500 nie tylko do szarf

Andrzej Dąbrowski WF Dodaj komentarz

Drukowanie szarf

Powiedzieć, że drukarka Godex G500 jest drukarką tylko do szarf to zaledwie określenie tylko jednej z jej funkcjonalności. W kwiaciarniach i pracowniach to rzeczywiście podstawowe zadanie dla tej drukarki.

Drukowanie szarf na drukarce Godex G500

Drukowanie etykiet

Drukarkę Godex G500 można również wykorzystać w codziennej pracy do drukowania etykiet z cenami na produkty w kwiaciarni. Takie etykiety z opisem towaru, ceną a także z kodem kreskowym mogą bardzo ułatwić sprzedaż towaru, kontroli stanów magazynowych a także przyspieszyć spisywanie i rozliczanie remanentu.

Etykiety z cenami wydrukowane na drukarce Godex G500

Etykiety z cenami wydrukowane na drukarce Godex G500

Drukowanie logotypów na wstążkach

Logo kwiaciarni na wstążce, którą ozdabiacie bukiet to na pewno znakomita forma promowania swojej florystycznej marki. Często pytacie o to gdzie zamówić takie wstążki? Odpowiedź na to pytanie jest banalnie prosta – logotyp na wstążce można wydrukować sobie samemu, w dowolnym kolorze. Taki nadruk można wykonać na drukarce Godex G500. Szerokość wstążki w zasadzie dowolna, w zakresie od 1 do 10 cm.

Logo na satynowej wstążce wydrukowane na drukarce Godex G500

Drukarka uniwersalna

Mając na uwadze szerokie zastosowanie drukarki Godex G500 w kwiaciarni lub pracowni możemy śmiało napisać o niej – drukarka do szarf, do etykiet, do nadruku logotypów. Taką drukarkę i materiały eksploatacyjne możesz zamówić w naszym sklepie. 

 

O Autorze

Andrzej Dąbrowski

Facebook Twitter Google+

Andrzej Dąbrowski – magister ekonomii. Urodził się, mieszka i pracuje w Bolesławcu. Wżenił się w biznes florystyczny w 1994 roku i w związku tym pozostał do dzisiaj. W międzyczasie ukończył Akademię Ekonomiczną we Wrocławiu w zakresie zarządzanie przedsiębiorstwem. Działalność w branży kwiatowej zaczynał od prowadzenia kwiaciarni , rozwijając firmę do sieci kilku kwiaciarni (Bukieciarz, Amazonia, Kwieciarnia). W między czasie rozwinął sprzedaż hurtową i import pod marką Kwiatostan. Kolejnym etapem rozwoju w branży było stworzenie ośrodka szkoleniowego Akademia Florysty i pracowni florystycznej Party Flowers. Wszystkie stworzone marki to obecnie gotowe koncepty franczyzowe, które mają za zadanie ułatwić rozwój lub rozpoczęcie biznesu w branży florystycznej. Zajmuje się praktycznym zastosowaniem wiedzy z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem florystycznym. Obecnie świadczy usługi doradcze i szkoleniowe dla firm z branży kwiatowej w oparciu o szeroką, praktyczną i teoretyczną wiedzę z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem, zdobytą podczas dwudziestopięcioletniej działalności w biznesie florystycznym. Swoją pasją, wiedzą i doświadczeniem chętnie dzieli się pisząc artykuły o biznesie florystycznym publikowane na forumkwiatowe.pl, w czasopiśmie NDiO - Flora i Florysta.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.