Rola rynków hurtowych we florystyce

Andrzej DąbrowskiWF Dodaj komentarz

Panel dyskusyjny – 28 lutego (piątek) godzina 15:00 – 15:45 Scena Główna w paw. 2

Bez wątpienia rynki hurtowe pełnią ważną rolę w branży florystycznej. Jednak działający na nich sprzedawcy hurtowi często sami sobie podcinają gałąź, na której siedzą. Wiele kontrowersji wzbudza brak przestrzegania zasad sprzedaży hurtowej w miejscach do tego przeznaczonych. Wielokrotnie prowadzone były akcje w celu unormowania handlu na giełdach. Jest to problem nie łatwy do rozwiązania! Okazuje się, że punkt widzenia zależy od punktu siedzenia…

Dlatego do dyskusji na scenie zaprosiłem przedstawiciela florystów, przedstawicieli sprzedawców giełdowych, prezesa WGRO. Jestem przekonany, że rozmowa w takim gronie pozwoli na przedstawienie swoich racji i znalezienie kompromisu. Dyskutujmy, działajmy razem i zróbmy wszystko co możemy, aby powstrzymać zachodzącą degradację naszej branży. Mamy wpływ na pewno na jedno i możemy zrobić to natychmiast – uporządkujmy dystrybucję kwiatów – przyniesie to korzyści dla wszystkich uczestników rynku kwiatowego, a wzajemna współpraca i zaufanie przyczyni się do rozwoju całej branży.

• Rola rynków hurtowych w promocji oferty branży florystycznej wśród konsumentów docelowych • Działania rynków hurtowych na rzecz rozwoju zawodowego w branży florystycznej. • Biznes odpowiedzialny – razem czy osobno – współdziałanie wszystkich ogniw łańcucha dystrybucji florystycznej • Rynek hurtowy – czy tylko klient branżowy •

O Autorze

Andrzej Dąbrowski

Facebook Twitter

Andrzej Dąbrowski to magister ekonomii, który urodził się, mieszka i pracuje w Bolesławcu. W 1994 roku zaangażował się w biznes florystyczny, który kontynuuje do dziś. Ukończył Akademię Ekonomiczną we Wrocławiu, specjalizując się w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Aktualnie Grupa Florystyczna Florand, którą stworzył i zarządza skupia wiele florystycznych marek działających w różnych sektorach kwiatowego rynku. Jego szeroka wiedza z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem florystycznym pozwala mu świadczyć usługi doradcze i szkoleniowe dla firm z branży kwiatowej. Ponadto, dzieli się swoją pasją i doświadczeniem, pisząc artykuły o biznesie florystycznym, które publikowane są na blogach wsparcieflorystow.pl i otwieramkwiaciarnie.pl oraz w czasopiśmie NDiO - Flora. https://www.florand.com.pl/nasze-marki/

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.