Rola rynków hurtowych we florystyce

Andrzej Dąbrowski WF 1 Comment

Panel dyskusyjny – 28 lutego (piątek) godzina 15:00 – 15:45 Scena Główna w paw. 2

Bez wątpienia rynki hurtowe pełnią ważną rolę w branży florystycznej. Jednak działający na nich sprzedawcy hurtowi często sami sobie podcinają gałąź, na której siedzą. Wiele kontrowersji wzbudza brak przestrzegania zasad sprzedaży hurtowej w miejscach do tego przeznaczonych. Wielokrotnie prowadzone były akcje w celu unormowania handlu na giełdach. Jest to problem nie łatwy do rozwiązania! Okazuje się, że punkt widzenia zależy od punktu siedzenia…

Dlatego do dyskusji na scenie zaprosiłem przedstawiciela florystów, przedstawicieli sprzedawców giełdowych, prezesa WGRO. Jestem przekonany, że rozmowa w takim gronie pozwoli na przedstawienie swoich racji i znalezienie kompromisu. Dyskutujmy, działajmy razem i zróbmy wszystko co możemy, aby powstrzymać zachodzącą degradację naszej branży. Mamy wpływ na pewno na jedno i możemy zrobić to natychmiast – uporządkujmy dystrybucję kwiatów – przyniesie to korzyści dla wszystkich uczestników rynku kwiatowego, a wzajemna współpraca i zaufanie przyczyni się do rozwoju całej branży.

• Rola rynków hurtowych w promocji oferty branży florystycznej wśród konsumentów docelowych • Działania rynków hurtowych na rzecz rozwoju zawodowego w branży florystycznej. • Biznes odpowiedzialny – razem czy osobno – współdziałanie wszystkich ogniw łańcucha dystrybucji florystycznej • Rynek hurtowy – czy tylko klient branżowy •

O Autorze

Andrzej Dąbrowski

Facebook Twitter Google+

Andrzej Dąbrowski – magister ekonomii. Urodził się, mieszka i pracuje w Bolesławcu. Wżenił się w biznes florystyczny w 1994 roku i w związku tym pozostał do dzisiaj. W międzyczasie ukończył Akademię Ekonomiczną we Wrocławiu w zakresie zarządzanie przedsiębiorstwem. Działalność w branży kwiatowej zaczynał od prowadzenia kwiaciarni , rozwijając firmę do sieci kilku kwiaciarni (Bukieciarz, Amazonia, Kwieciarnia). W między czasie rozwinął sprzedaż hurtową i import pod marką Kwiatostan. Kolejnym etapem rozwoju w branży było stworzenie ośrodka szkoleniowego Akademia Florysty i pracowni florystycznej Party Flowers. Wszystkie stworzone marki to obecnie gotowe koncepty franczyzowe, które mają za zadanie ułatwić rozwój lub rozpoczęcie biznesu w branży florystycznej. Zajmuje się praktycznym zastosowaniem wiedzy z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem florystycznym. Obecnie świadczy usługi doradcze i szkoleniowe dla firm z branży kwiatowej w oparciu o szeroką, praktyczną i teoretyczną wiedzę z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem, zdobytą podczas dwudziestopięcioletniej działalności w biznesie florystycznym. Swoją pasją, wiedzą i doświadczeniem chętnie dzieli się pisząc artykuły o biznesie florystycznym publikowane na forumkwiatowe.pl, w czasopiśmie NDiO - Flora i Florysta.

Komentarze(y) 1

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.