Ciężko określić rzeczywistą liczbę kwiaciarni działających na polskim rynku. Jedyne źródło danych na ten temat …
Wystawa w Łodzi
Znacie moje artykuły na temat historii biznesu florystycznego? Możecie dowiedzieć się z nich skąd brały …
Czas, wiedza, umiejętność to pieniądz
Markety kierują swoją ofertę do szerokiej grupy klientów, a w niej od kilku lat bardzo …
Znaczenie social mediów i fotografii w promocji kwiaciarni
Floryści zajmują się dostarczaniem ludziom jednego z najpiękniejszych przejawów emocji, uczuć, miłości szacunku i wdzięczności. …
Cena sukcesu
Jak ocenia Pan ceny kwiatów w kwiaciarniach? Czy są one dobrze oszacowane? Ja w swoich …
Lokalizacja kwiaciarni – ważne szczegóły
Wybór lokalizacji ma znaczący wpływ na późniejszą działalność kwiaciarni. Zła lokalizacja praktycznie gwarantuje porażkę, dobra …
Dlaczego tracimy klientów?
Opiszę Wam pewną historię … Działo się to ponad 10 lat temu. Pani Zosia, z …
Edukacja konkurencji
Jest nas w branży coraz mniej, to fakt. Jeżeli Twoja konkurencja sprzedaje zbyt tanio to …
Walentynkowe ceny
Dlaczego w pierwszej połowie lutego musimy płacić wielokrotnie drożej za czerwone róże? Czy wpływ na …
Tulipomania – popyt, podaż, ceny, spekulacje
Przedsiębiorców, którzy rozpoczynają działalność w branży florystycznej zaskakują częste wahania cenowe kwiatów. Dla osób, które …