Proszę powiedzieć, kiedy i jak zaczęła się Pani przygoda z florystyką? Można powiedzieć, że z …
Chroń swoją markę – znaki towarowe w kwiaciarni
Na florystycznym rynku co chwilę pojawiają się nowe znaki towarowe, stając się cennym składnikiem majątku …
Na tropie talentu
MovieHouse Production to niezależna firma producencka, która powstała, by dostarczać ludziom radości i rozrywki na …
Oznaczenie towarów w kwiaciarni
Przychody kwiaciarni oparte są na sprzedaży detalicznej co sprawia, iż klienci objęci są szczególną ochroną …
Dla kobiety to nie jest łatwy kawałek chleba
Rozmowa z Edytą Zając-Chruściel, mistrzem florystyki, właścicielką Kwiaciarni Pokusa w Kielcach Pani Edyto, kto zaszczepił …
Czy stuprocentowy narzut to dużo?
Zacznę od tego, że 100 % narzut to zaledwie 50 % marży! Czy taka marża …
Nowe technologie w branży florystycznej
Chcecie mieć łatwy dostęp do aktualnej bazy roślin i kwiatów? Biuro Kwiatowe Holandia zaprzestało publikacji …
Kwestia wyboru
Proszę powiedzieć czym różni się prowadzenie pracowni florystycznej od prowadzenia kwiaciarni? W pierwszej chwili może …
Samotny bukiet
Trzeba szukać różnych ciekawych sposobów na pokazywanie znaczenia kwiatów w naszym życiu. Nie potrzeba wiele …
Opowiedz o sobie, daj się poznać
Branża kwiatowa potrzebuje działań promocyjnych. Jednak nie widać wspólnych działań przedsiębiorców florystycznych kreujących modę na …