Największe targi florystyczne w Polsce

Andrzej DąbrowskiWF 1 Comments

W lutym w Poznaniu na targach Special Days – florystyka i dekoracji wystawiają się przede wszystkim producenci i importerzy artykułów dekoracyjnych i florystycznych. Swoje stoiska mają również wiodące polskie szkoły florystyczne, sieci kwiaciarni wysyłkowych, a także przedstawiciele branżowych mediów.  Stosunkowo niewiele jest stoisk z kwiatami ciętymi. Bez wątpienia poznańskie targi przyciągają ciekawymi pokazami florystycznymi, prelekcjami na temat biznesu i warsztatami. To mocny magnes dla florystów i branżowych przedsiębiorców.

Targi w Poznaniu to bez wątpienia największe targi branżowe w Polsce. Można tu spotkać się z branżowymi partnerami, można również natrafić na nowe firmy i nawiązać kontakty. Zauważam rozwój targów, zwiększająca się liczbę wystawców, coraz piękniejsze ekspozycje i coraz ciekawsze imprezy towarzyszące.

Imprezy towarzyszące

Imprezy towarzyszące targom z roku na rok są coraz lepiej zorganizowane i coraz bardziej atrakcyjne. Zarówno organizatorzy targów jak i wystawcy zbierają coraz większe doświadczenie i wyciągają wnioski z wcześniejszych edycji. Branżowe gwiazdy na scenie, ciekawy materiał florystyczny, piękne kompozycje, konkursy to konkretna zachęta dla odwiedzających.

Osobiście doświadczam dużego zainteresowania tematyką biznesową poruszaną na prelekcjach. Gdy ogłosiłem moje wystąpienia i tematów jakie planuję omówić na tegorocznych targach Special Days – florystyka i dekoracje, otrzymałem wiele zapytań, kiedy i gdzie będzie można tego posłuchać? Wśród przedsiębiorców florystycznych jest coraz większa świadomość, że połączenie pasji i biznesu to podstawa osiągnięcia sukcesu w branży.

W tym roku na targach

W tym roku stoiska targów Special Days rozmieszczone będą na dwóch halach. Stanie tam kilkadziesiąt stoisk firm prezentujących najnowsze trendy i nowinki z branży artykułów dekoracyjnych, bezpłatne porady specjalistów oraz pokazy florystyczne – to wszystko czeka na zwiedzających poznańskie targi SPECIAL DAYS w dniach 21-23 lutego 2019.

Podczas tego wydarzenia na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich w otoczeniu pięknych stoisk nasi klienci mogą nawiązać owocne kontakty, znaleźć nowych dostawców oraz poznać nowości produktowe. Special Days to również bogaty program wydarzeń – porady specjalistów z zakresu prowadzenia własnej firmy, szkolenia i pokazy światowej klasy florystów – mówi Natalia Tarachowicz ; dyrektor Targów Special Days – Do współpracy przy tworzeniu programu Targów zapraszamy liderów branży, mistrzów florystyki,  właścicieli kwiaciarń,  czy szkoły florystyczne. Czeka więc nas spora dawka merytorycznych wystąpień na temat prowadzenia biznesu, inspirujące pokazy i ciekawe warsztaty.

Pierwsze dwa dni Targów adresowane będą wyłącznie do przedsiębiorców
z branży dekoracyjnej i florystycznej, natomiast trzeciego dnia organizator zaprasza do zwiedzania targów publiczność – miłośników kwiatów i dekoracji.

Na stronie www.specialdays.pl, znajduje się szczegółowy program jak i informacje organizacyjne; możliway jest również zakup biletu.

W tym samym czasie, w sąsiadujących  pawilonach Targów Poznańskich
i Architektury Krajobrazu GARDENIA oraz Targi Branży Sportowej i Rekreacyjnej Sport Invest. Zwiedzający odbędą się Targi Ogrodnictwa
w ramach jednego biletu wstępu mogą uczestniczyć w tych trzech wydarzeniach.

O Autorze

Andrzej Dąbrowski

Facebook Twitter

Andrzej Dąbrowski – magister ekonomii. Urodził się, mieszka i pracuje w Bolesławcu. Wżenił się w biznes florystyczny w 1994 roku i w związku tym pozostał do dzisiaj. W międzyczasie ukończył Akademię Ekonomiczną we Wrocławiu w zakresie zarządzanie przedsiębiorstwem. Działalność w branży kwiatowej zaczynał od prowadzenia kwiaciarni , rozwijając firmę do sieci kilku kwiaciarni (Bukieciarz, Amazonia, Kwieciarnia). W między czasie rozwinął sprzedaż hurtową i import pod marką Kwiatostan. Kolejnym etapem rozwoju w branży było stworzenie ośrodka szkoleniowego Akademia Florysty i pracowni florystycznej Party Flowers. Wszystkie stworzone marki to obecnie gotowe koncepty franczyzowe, które mają za zadanie ułatwić rozwój lub rozpoczęcie biznesu w branży florystycznej. Zajmuje się praktycznym zastosowaniem wiedzy z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem florystycznym. Obecnie świadczy usługi doradcze i szkoleniowe dla firm z branży kwiatowej w oparciu o szeroką, praktyczną i teoretyczną wiedzę z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem, zdobytą podczas dwudziestopięcioletniej działalności w biznesie florystycznym. Swoją pasją, wiedzą i doświadczeniem chętnie dzieli się pisząc artykuły o biznesie florystycznym publikowane na forumkwiatowe.pl, w czasopiśmie NDiO - Flora i Florysta.

Komentarze(y) 1

  1. Również wybieram się na te targi i liczę na to, że uda mi się zobaczyć większość z ciekawych atrakcji, które czekają na odwiedzających w tym roku 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.