Biznesowy potencjał kwiaciarni

Andrzej Dąbrowski WF Dodaj komentarz

Czy to możliwe, aby kwiaciarnia osiągała przychód miesięczny powyżej 100 000 zł (średni wynik w ujęciu rocznym)?

Dla niektórych przedsiębiorców z branży taki wynik wydaje się nieosiągalny! A ja wiem, że są kwiaciarnie, które osiągają takie wyniki? Nie wiem tylko, czy taka informacja jest dla Ciebie motywująca, czy przygnębiająca?

Studium przypadku

Na szkoleniu Kwitnące przedsiębiorstwo dokonuję analizy takiego przypadku – w jakiej miejscowości, w jakiej lokalizacji, na jakiej powierzchni, przy jakich kosztach, jaki daje to zysk, jak długo działa kwiaciarnia, jak dochodziła do takich wyników.

Zainteresowałem? Zapraszam na szkolenie, gdzie w czasie dwóch dni będziemy rozmawiać o aktualnej sytuacji w branży, będziemy określać profil idealnego klienta i będziemy szukać sposobów jak takich klientów przyciągać do kwiaciarni.

Jeżeli Twoja kwiaciarnia osiąga dużo mniejsze przychody to będzie znakomita okazja do analizy, dlaczego tak jest i będziemy szukać ukrytego potencjału, aby poprawić jej wyniki.

Otoczenie firmy florystycznej bardzo zmieniło się w ostatnich dwóch latach i wciąż się zmienia. Przedsiębiorca cały czas musi się do tego dostosowywać – szukać szans, niwelować zagrożenia. Ale na to potrzeba paru chwil, aby oderwać się od codziennych obowiązków, usiąść, pomyśleć, dokonać analizy sytuacji i szukać dobrych rozwiązań. Właśnie te dwa dni szkolenia to idealna okazja.

Opis i aktualny plan na stronie szkolenia Kwitnące przedsiębiorstwo, również w wersji ONLINE.
O Autorze

Andrzej Dąbrowski

Facebook Twitter Google+

Andrzej Dąbrowski – magister ekonomii. Urodził się, mieszka i pracuje w Bolesławcu. Wżenił się w biznes florystyczny w 1994 roku i w związku tym pozostał do dzisiaj. W międzyczasie ukończył Akademię Ekonomiczną we Wrocławiu w zakresie zarządzanie przedsiębiorstwem. Działalność w branży kwiatowej zaczynał od prowadzenia kwiaciarni , rozwijając firmę do sieci kilku kwiaciarni (Bukieciarz, Amazonia, Kwieciarnia). W między czasie rozwinął sprzedaż hurtową i import pod marką Kwiatostan. Kolejnym etapem rozwoju w branży było stworzenie ośrodka szkoleniowego Akademia Florysty i pracowni florystycznej Party Flowers. Wszystkie stworzone marki to obecnie gotowe koncepty franczyzowe, które mają za zadanie ułatwić rozwój lub rozpoczęcie biznesu w branży florystycznej. Zajmuje się praktycznym zastosowaniem wiedzy z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem florystycznym. Obecnie świadczy usługi doradcze i szkoleniowe dla firm z branży kwiatowej w oparciu o szeroką, praktyczną i teoretyczną wiedzę z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem, zdobytą podczas dwudziestopięcioletniej działalności w biznesie florystycznym. Swoją pasją, wiedzą i doświadczeniem chętnie dzieli się pisząc artykuły o biznesie florystycznym publikowane na forumkwiatowe.pl, w czasopiśmie NDiO - Flora i Florysta.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.