Znaczące różnice komunikacji Kwiatomatu

Andrzej DąbrowskiWF Dodaj komentarz

Znajdź i wskaż różnice…

Proste, przestarzałe i nowoczesne sposoby komunikacji

W przypadku urządzeń vendingowych bardzo ważny jest sposób komunikacji z Klientem. W przypadku sprzedaży batonów czy też kawy można śmiało zastosować najprostsze i najtańsze rozwiązania – cyfrowa klawiatura i monochromatyczny wyświetlacz. To wystarczy!

Jednak najtańsze i przestarzałe urządzenia ograniczają możliwości komunikacji. W naszych Kwiatomatach zastosowaliśmy ekrany dotykowe i oprogramowanie dające wiele dodatkowych możliwości i pozwalające dodawanie nowych pomysłów i rozwiązań.

Aktualne dodatkowe funkcjonalności Kwiatomatu

W Kwiatomacie można kupić bukiet z ekspozycji, można też odebrać bukiet wcześniej zamówiony w kwiaciarni i przygotowany na według indywidualnych potrzeb.

Ważne jest, aby w Kwiatomacie była rotacja bukietów. Urządzenie zapewnia idealne warunki dla kwiatów (temperatura i wilgotność), ale trzeba pamiętać o tym, aby kwiaty zawsze były świeże. Dlatego opracowaliśmy funkcję powiadamiania osoby zarządzającej Kwiatomatem o czasie jaki minął od wstawienia bukietu do szafki. Można ustawić alert przypominający o tym, że bukiet już dość długo stoi w komorze, na przykład po 72 godzinach.

Fiskalizacja sprzedaży z Kwiatomatu

Tu warto też zwrócić uwagę na dodatkowe zagadnienie – fiskalizacja sprzedaży. Aktualnie nie ma obowiązku fiskalnej rejestracji sprzedaży na takim urządzeniu. Do tego wystarczają raporty od operatora obsługującego płatności. W przypadku opcji przyjmowania zapłaty gotówką trzeba sporządzać oświadczenie o przychodzie uzyskanym z automatu. Jednak, gdyby się zmieniły przepisy to nasze urządzenie jest gotowe na bezproblemową instalację modułu fiskalnego. W przypadku urządzeń w starszych technologiach może być z tym problem, co będzie narażało na znaczne koszty lub nawet brak możliwości instalacji modułu fiskalnego.

Jakie możliwości daje komunikacja z urządzeniem przez ekran dotykowy

1. Trend. Młodsze pokolenia są wychowane na ekranach dotykowych i dla nich jest to bardziej intuicyjne niż klawiatura. Azja i kraje rozwinięte pokazują, w którą stronę idą vendingi. Najnowsze rozwiązania to ekran dotykowy, a nawet zupełny jego brak i sterowanie przez aplikację.

2. Podnosi atrakcyjność urządzenia, umożliwia dodawanie indywidualnych grafik na panelu sterowania dla każdego klienta. Umożliwia zdalne zmiany wyglądu, dodawanie ekranów okazjonalnych (black week, walentynkowa promocja). Wyświetlanie reklam na ekranie, gdy wyświetlacz jest w stanie spoczynku.

3. Pozwala na komunikację z Klientami w kilku językach. Prowadzi klienta za rękę przez proces płatności – dla większości społeczeństwa jest to łatwiejsze do użycia, ważne jest to dla osób starszych.

4. Pozwala dodać informacje szczegółowe na temat produktów, skład, zasady przechowywania.

5. Pozwala na opcję wprowadzenia adresu email celem otrzymania potwierdzenia transakcji – (przy okazji zbieranie danych użytkowników).

6. Elektronika z ekranem dotykowym pozwala na implementacje funkcjonalności, których jeszcze nie znamy – a takie się pojawiają z każdym miesiącem. Jest otwarciem na przyszłość, a nie wymierającym rozwiązaniem.

7. Ekran dotykowy pozwala na: programowanie rabatów w zdefiniowanych godzinach, limity temperatur. Wyświetlanie wyraźnej informacji o przerwie technicznej.

8. Rozwiązanie to nie jest znacznie droższe od klawiatury z przyciskami, mając na uwadze cenę całego Kwiatomatu.

Mamy pomysły i możemy je realizować

  • Odbioru bukietów zamawianych na platformie Bukietto.pl.
  • Zamawianie bukietów z Kwiatomatu z dostawą pod wskazany adres.
  • Obsługę kwiatomatu można prowadzić samodzielnie, można też zlecić to innym osobom. Dlatego wprowadzimy możliwość dodawania nowych użytkowników i haseł dla nich.

Wymiar naszego ekranu jest optymalnej wielkości, odpowiednio duży do komunikacji, ale nie za duży, aby nie narażać go na uszkodzenia.

Polski produkt

No i najważniejsze, że nasz Kwiatomat to produkt polski, co ułatwia wiele, bardzo wiele: wsparcie, serwis, gwarancje, rozwój, części zamienne.

Są Kwiatomaty i kwiatomaty – polskie, chińskie, włoskie. Przed decyzją o wyborze urządzenia warto poznać znaczące różnice. W przypadku dodatkowych pytań proszę pisać, dzwonić – 601375900.

Pracuję nad ulepszaniem naszego Kwiatomat już kilkanaście miesięcy, wiem o nim wszystko, znam jego możliwości, pracujemy nad jego rozwojem a pomysłów do realizacji jest wiele. Mój Kwiatomat pracuje już ponad miesiąc w Bolesławcu i działa bardzo dobrze. Ten miesiąc to wiele udoskonaleń.

W najbliższym czasie zainstalujemy kilkadziesiąt urządzeń w Polsce. Wciąż jest wiele miejscowości do zagospodarowanie na mapie Polski. Teraz Twój ruch ❗️

Znaczące różnice:

? Nowoczesny system komunikacji z Klientem.

? Aplikacja na smartfona do zarządzania urządzeniem.

? Możliwość odbioru bukietu indywidualnie zamówionego w kwiaciarni.

? Dowolna możliwość personalizacji urządzenia – kolor, okleina, intrefejs, opcjonalne dodatki.

? Zapewnia idealne warunki przechowywania bukietów z kwiatów ciętych, w czasie mrozów i upałów.

? Polska produkcja dająca gwarancję szybkiej reakcji serwisu w przypadku jakiegokolwiek problemu.

? Możliwość modyfikacji urządzenia na etapie produkcji i również później.

? Modułowa budowa, możliwość rozbudowy urządzenia w przyszłości.

? Gwarancja nawet do 5 lat.

To urządzenie jest po prostu innowacyjne, energooszczędne, funkcjonalne i piękne ? I już wiemy z praktyki, że zarabia na siebie i na kwiaciarnię… z nawiązką ❗️

Więcej informacji o urządzeniu i możliwość zamówienia na stronie Kwiatomaty – wsparcieflorystow.pl

#kwiatomat#bukietomat

O Autorze

Andrzej Dąbrowski

Facebook Twitter

Andrzej Dąbrowski – magister ekonomii. Urodził się, mieszka i pracuje w Bolesławcu. Wżenił się w biznes florystyczny w 1994 roku i w związku tym pozostał do dzisiaj. W międzyczasie ukończył Akademię Ekonomiczną we Wrocławiu w zakresie zarządzanie przedsiębiorstwem. Działalność w branży kwiatowej zaczynał od prowadzenia kwiaciarni , rozwijając firmę do sieci kilku kwiaciarni (Bukieciarz, Amazonia, Kwieciarnia). W między czasie rozwinął sprzedaż hurtową i import pod marką Kwiatostan. Kolejnym etapem rozwoju w branży było stworzenie ośrodka szkoleniowego Akademia Florysty i pracowni florystycznej Party Flowers. Wszystkie stworzone marki to obecnie gotowe koncepty franczyzowe, które mają za zadanie ułatwić rozwój lub rozpoczęcie biznesu w branży florystycznej. Zajmuje się praktycznym zastosowaniem wiedzy z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem florystycznym. Obecnie świadczy usługi doradcze i szkoleniowe dla firm z branży kwiatowej w oparciu o szeroką, praktyczną i teoretyczną wiedzę z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem, zdobytą podczas dwudziestopięcioletniej działalności w biznesie florystycznym. Swoją pasją, wiedzą i doświadczeniem chętnie dzieli się pisząc artykuły o biznesie florystycznym publikowane na forumkwiatowe.pl, w czasopiśmie NDiO - Flora i Florysta.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.