Na co dzień zajmuję się biznesem kwiatowym, świadczę usługi doradcze, piszę artykuły na temat branży florystycznej oraz interesuję się analizami, statystykami rynku kwiatowego. Ostatnio wśród uczestników rynku kwiatowego wiele się mówi o trudnej sytuacji kwiaciarzy i florystów w Polsce. Konieczne są szybkie i skuteczne działania aby tą sytuacje poprawić. Nie będzie to zadanie łatwe, potrzeba wiele chęci do działania, wzajemnej życzliwosci i odrobinę bezinteresowności. Potrzebna jest współpraca wszystkich podmiotów branży, tylko wtedy możemy zrobić coś pozytywnego dla całej branży aby nasze biznesy rozkwitały.
Aby uzdrawiać sytuację na rynku kwiatowym trzeba najpierw sporządzić diagnozę. Chciałbym przeprowadzić kilka ankiet dotyczących branży kwiatowej w Polsce.
Zapraszam do wypełnienia drugiej z cyklu ankiety: „Badanie koniunktury w branży florystycznej”
Jest to druga ankieta badająca branżę kwiatową. Jestem przekonany, że porównanie wyników aktualnej ankiety do wyników ankiety z końca ubiegłego roku ukaże nam jeszcze dokładniej obraz branży kwiatowej w Polsce.
Opis ankiety będzie dostępny na stronie www.florand.com.pl , w artykule na portalu forumkwiatowe.pl i innych zainteresowanych publikacją mediach branżowych.
Aby wypełnić tę ankietę kliknij na poniższy link (lub skopiuj adres i wklej do przeglądarki): http://moje-ankiety.pl/respond-42143/sec-4q2JzF1d.html
Udział w ankiecie jest anonimowy.Jeżeli jesteś zainteresowany wynikami ankiety to prześlij maila na adres a.dabrowski@florand.com.pl w tytule pisząc “WYNIKI ANKIETY”. Zachęcam do przeczytania artykułu opisującego wyniki poprzedniej ankiety.
Serdecznie dziękuję za poświęcony czas, dziękuję za wypełnienie ankiety i gwarantuję zachowanie tajemnicy statystycznej.
Aby badania były miarodajne, zależy mi aby dotrzeć do jak największej liczby respondentów? Dlatego proszę o pomoc w wysyłce zaproszeń do ankiety. Wystarczy w mailu przesłać do znajomych osób z branży link do tej strony: http://moje-ankiety.pl/respond-42143/sec-4q2JzF1d.html z prośbą o wypełnienie ankiety.